Digitalni atlas HT Grupe


Naručitelj: Hrvatski telekom d.d.
Trajanje projekta:  14. kolovoza 2019. – 5. rujna 2019.
Voditeljica projekta: Maruška Vizek

Sažetak:
Cilj Digitalnog atlasa HT Grupe  na sustavan je, vjerodostojan i konzistentan način opisati i procijeniti utjecaj koji kompanije iz sastava HT Grupe imaju na digitalnu transformaciju hrvatskog društva i gospodarstva. Da bi se ovaj cilj mogao ostvariti, rezultati niza analitičkih metoda i postupaka pomoću kojih se procjenjuje utjecaj HT Grupe u više dimenzija prezentirani su u Atlasu. Metode primjenjene u Atlasu uključuju input-output analizu i procjenu panel podataka. Te dimenzije, ujedno i predmet po jednog poglavlja u Atlasu, su: Digitalna kompanija, Digitalna infrastruktura, Digitalno poslovanje, Digitalno društvo i Pametna rješenja za život.

Digitalni atlas sadrži procjenu ukupnog utjecaja HT Grupe na ekonomiju, procjenu multiplikativnih učinaka ulaganja u različite tipove digitalne infrastrukture i procjenu povećanja dostupne brzine Interneta u fiksnoj mreži i povećanja podatkovnog prometa na poslovanje poduzetnika u Republici Hrvatskoj.
 


PODRUČJA ISTRAŽIVANJA: Sektori i poduzeća   

Vrh