Nakon rasta OVI indeksa u lipnju i srpnju za 0,4 te 1,6 posto, u kolovozu je na godišnjoj razini zabilježen pad indeksa od -3,5 posto, najveći pad od travnja ove godine te šesti pad godišnje stope u 2024. Desezonirana vrijednost indeksa u odnosu na prethodni mjesec pala je i u srpnju i u kolovozu, i to kumulativno za -2,1 posto. S obzirom na to da se radi o ljetnim mjesecima kada je broj oglasa obično manji, treće tromjesečje mjereno u odnosu na drugo tromjesečje obično bilježi pad. Vjerujemo da će tako biti i ove godine, s time da bi sudeći prema srpnju i kolovozu moglo završiti na otprilike -1,2 posto, usporedivo s istim razdobljem godinu dana ranije. Značajno usporavanje vidljivo je i na originalnim podacima prema kojima bi godišnja stopa rasta u trećem tromjesečju mogla biti najniža od početka 2021., ali za konačni sud treba pričekati podatke za rujan.
Najtraženijih pet zanimanja ostalo je nepromijenjeno u odnosu na kolovoz prošle godine (prodavač, konobar, skladištar, kuhar i vozač), ali su kuhar i vozač zamijenili mjesta. Najveći pad na rang ljestvici najtraženijih zanimanja imali su građevinski radnici koji su sa 7. mjesta pali na 14., a najveći rast informatičari, liječnici i radnici u financijama koji su s 18., 22. i 24. mjesta godinu dana ranije skočili na 13., 17. i 19. najtraženije zanimanje u kolovozu 2024. Najveći doprinos stopi rasta oglasa dali su oglasi za referente, knjigovođe i prodavače, dok su najveći negativan doprinos imali građevinski radnici, vozači, auto serviseri, konobari, teleoperateri i učitelji.
Udio oglasa u kojima su se tražila niska i srednja kvalifikacija blago je pao u godinu dana, na 14,9 i 61,3 posto, dok se udio oglasa s visokom kvalifikacijom povećao na 23,8 posto. Jadranske regije ostvarile su rast broja oglasa na godišnjoj razini, i to od 3,1 posto. Istovremeno, broj oglasa snažno je pao u istočnoj Hrvatskoj, za čak 19 posto. Više od polovice klasificiranih zanimanja imalo je pad broja oglasa u istočnoj Hrvatskoj, pri čemu su prednjačila zanimanja vozača, kuhara i građevinskih radnika. Pad broja oglasa zabilježen je i u središnjoj Hrvatskoj, za umjerenih -1,4 posto. Međutim, s obzirom na to da na tu regiju otpada 59 posto svih oglasa, negativan doprinos ukupnoj stopi rasta iznosio je čak -0,9 postotnih bodova. U središnjoj Hrvatskoj najviše je pao broj oglasa u zanimanjima konobara, građevinskog radnika i teleoperater.