Održan Znanstveni utorak i virtualni ZOOM mrežni seminar projekta InnovM-ADS
U utorak,
10. studenog 2020., održan je
Znanstveni utorak i virtualni ZOOM mrežni seminar u sklopu projekta
InnovM-ADS, na kojem su voditelj projekta
Ivan-Damir Anić s Ekonomskog instituta, Zagreb i koautori
Ivana Kursan Milaković i
Mirela Mihić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu i
Nicoletta Corrocher sa Sveučilišta Bocconi u Milanu prezentirali glavne rezultate istraživanja “Uloga oglašavanja u kupnjama potrošača preko mobilnih uređaja: moderirajući učinak inovativnosti potrošača” (InnovM-ADS). S obzirom na pandemiju uzrokovanu koronavirusom, Znanstveni utorak je održan ovog puta u virtualnom okruženju putem ZOOM mrežnog seminara, koji je bio namijenjen istraživačima, predavačima, oglašivačima i marketinškim stručnjacima u poslovnom sektoru, ali i stručnjacima iz profesionalnih institucija, koji žele saznati više o ovom tipu oglašavanja.