Održan Znanstveni utorak i virtualni ZOOM mrežni seminar projekta InnovM-ADS


U utorak, 10. studenog 2020., održan je Znanstveni utorak i virtualni ZOOM mrežni seminar u sklopu projekta InnovM-ADS, na kojem su voditelj projekta Ivan-Damir Anić s Ekonomskog instituta, Zagreb i koautori Ivana Kursan Milaković i Mirela Mihić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu i Nicoletta Corrocher sa Sveučilišta Bocconi u Milanu prezentirali glavne rezultate istraživanja “Uloga oglašavanja u kupnjama potrošača preko mobilnih uređaja: moderirajući učinak inovativnosti potrošača” (InnovM-ADS). S obzirom na pandemiju uzrokovanu koronavirusom, Znanstveni utorak je održan ovog puta u virtualnom okruženju putem ZOOM mrežnog seminara, koji je bio namijenjen istraživačima, predavačima, oglašivačima i marketinškim stručnjacima u poslovnom sektoru, ali i stručnjacima iz profesionalnih institucija, koji žele saznati više o ovom tipu oglašavanja.
Vrh