Konferencije

Prezentacija rada „Effectiveness of government regulation in reducing online privacy concern“ na 6. REDETE konferenciji 

Voditeljica projekta Jelena Budak i suradnik Bruno Škrinjarić prisustvovali su šestoj REDETE konferenciji koja je održana u Banja Luci od 13. do 14. travnja 2018. godine u organizaciji Sveučilišta u Banja Luci. U sklopu konferencije predstavljen je rad Effectiveness of government regulation in reducing online privacy concern koji je nastao u okviru PRICON projekta u koautorstvu Brune Škrinjarića, Jelene Budak i Ede Rajha s Ekonomskog instituta, Zagreb. Rad će u cijelosti biti objavljen u zborniku konferencije.

Više o konferenciji možete pronaći ovdje

Prezentacija rada dostupna je ovdje.


 


Prezentacija rada “How Online Privacy Concern Affects Decision Making of Internet Users” na konferenciji GIKA 2017

 

 

Voditeljica projekta Jelena Budak i doktorand Vedran Recher sudjelovali su na konferenciji GIKA 2017: Innovation, Knowledge, Judgment, and Decision-Making as Virtuous Cycles”, koja se održala u Lisabonu (u Lisabonskoj školi ekonomije i menadžmenta) od 28.do 30. lipnja 2017.

Prezentiran je rad "How online privacy concern affects decision-making of Internet users" (autori: Ivan-Damir Anić, Jelena Budak, Edo Rajh, Vedran Recher, Vatroslav Škare, Bruno Škrinjarić), nastao u sklopu PRICON projekta financiranog od strane Hrvatske zaklade za znanost.


Više o konferenciji: http://www.gika-academy.com/call-for-papers-gika-2017/

Prezentacija rada "How online privacy concern affects decision-making of Internet users"
 



Prezentacija rada „Personal Values of Internet Users: A Cluster Analytic Approach“ na 5. REDETE konferenciji 


Voditeljica projekta Jelena Budak i suradnik Edo Rajh prisustvovali su petoj REDETE konferenciji koja je održana u Beogradu od 28. do 30. listopada 2016. godine u organizaciji Sveučilišta u Banja Luci i Sveučilišta u Beogradu. U sklopu konferencije predstavljen je rad „Personal Values of Internet Users: A Cluster Analytic Approach“ koji je nastao u okviru PRICON projekta u koautorstvu Jelene Budak, Ede Rajha i studenta Ekonomskog fakulteta u Zagrebu Matea Žokalja. Rad će u cijelosti biti objavljen u zborniku konferencije, a dostupan je i u Radnim materijalima EIZ-a

Više o konferenciji: http://www.redete.org/index.php
 





 


45. godišnja konferencija Europske marketinške akademije (EMAC 2016) 


Suradnik na PRICON projektu, Vatroslav Škare, sudjelovao je na 45. godišnjoj konferenciji Europske marketinške akademije (EMAC), održanoj od 24. do 27. svibnja 2016. godine u Oslu, Norveška. 

U sklopu konferencije sastala se posebna interesna skupina (SIG) na temu „Big data and privacy“ koju je vodio prof. dr. sc. Peter Verhoef s University of Groningen. Izložena su tri rada u nastajanju koja se bave izazovima zabrinutosti za privatnost u dobu marketinga temeljenog na tzv. velikim podacima. Uvid u nove spoznaje o navedenoj problematici koristit će se kod provođenja istraživačkih aktivnosti u sklopu PRICON projekta. 

Detaljnije o konferenciji na službenoj web stranici: http://www.emac2016.org/ 

Program konferencije možete preuzeti ovdje

 


 


4. REDETE konferencija


Voditeljica projekta Jelena Budak, suradnik Edo Rajh i doktorand Vedran Recher prisustvovali su četvrtoj REDETE konferenciji pod nazivom "Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies" koja je održana u Grazu od 22. do 24. listopada 2015. godine u organizaciji Sveučilišta u Banja Luci. Doktorand Vedran Recher prezentirao je u sklopu konferencije rad na temu "Development in Digital and Post-Transition Era: Online Privacy Concern Approach". Rad će biti objavljen u cijelosti u zborniku konferencije.



 

Prezentacija rada "Development in Digital and Post-Transition Era: Online Privacy Concern Approach"
 


6. Regionalna konferencija Europske marketinške akademije


Član PRICON-ova tima, doc. dr. sc. Vatroslav Škare, sudjelovao je na 6. regionalnoj konferenciji Europske marketinške akademije (EMAC), održanoj 16.-18. rujna 2015. godine u Beču. Konferenciju su zajednički organizirali članovi katedri za marketing s dva prestižna austrijska sveučilišta: Univeristät Wien (University of Vienna ) i WU-Wirtschaftsuniversität Wien (WU Vienna  - Vienna University of Economics and Business). 

Na konferenciji je sudjelovalo 100-tinjak članova marketinške akademske zajednice koji su predstavili najnovije znanstvene spoznaje iz područja marketinga. Pozvana predavanja održali su Günter Thumser (predsjednik Henkela za središnju i istočnu Europu) te Gernot Rasch (predsjednik marketinških operacija grupacije Telekom Austria Group). Doc. dr. sc. Škare na konferenciji je prezentirao rad „Towards Understanding Consumers' Acceptance Of Location-Based Services In Mobile“ koji je napisao s koautorima prof. dr. sc. Đurđanom Ozretić Došen, Tanjom Komarac, univ. spec. oec. i doc. dr. sc. Josipom Mikulićem. 

Mjesto održavanja konferencije bio je novi kampus WU-a, jedinstveni arhitektonski kompleks - urbana cjelina namijenjena akademskom životu izgrađena prema rješenjima renomiranih svjetskih arhitekata. 

Detaljnije o konferenciji na službenoj web stranici: http://www.wu.ac.at/cee/emacregional/en/

Prezentacija rada: Towards Understanding Consumers‘ Acceptance of Location-based Services in Mobile Applications
 



 


44. godišnja konferencija Europske marketinške akademije (EMAC 2015) 

 
Član PRICON-ova tima doc. dr. sc. Vatroslav Škare sudjelovao je na 44. godišnjoj konferenciji Europske marketinške akademije (EMAC), održanoj 26.-29. svibnja 2015. na KU Leuven u Belgiji. Godišnja konferencija EMAC-a jedna je od tri najveće svjetske marketinške konferencije koja okuplja oko 1000 znanstvenika iz područja marketinga iz cijelog svijeta. Tema ovogodišnje konferencije bila je suradnja u istraživanjima (Collaboration in research). Svrha konferencije je razmjena ideja, širenje rezultata istraživanja, rasprave o projektima u tijeku te networking. 

Vatroslav Škare sudjelovao je na konferenciji s dva rada: „Competing with Mickey Mouse: Are Museums Aware of it? Managing Rising Competition and New Services in Museum Environment“ (s koautorima Tanjom Komarac, univ. spec. oec. i prof. dr. sc. Đurđanom Ozretić Došen), te „Calming the Waters or Riding the Waves? Understanding Why and How Companies Can Leverage Anger to Empower the Brand“ (s koautorima Pernille Rydén, Efthymiom Kottika, doc. dr. sc. Muhammadom Ismail Hossainom). 

Više informacija o konferenciji: http://kuleuvencongres.be/EMAC2015/

 


 


Konferencija „Citizens' Perspectives on Surveillance, Security and Privacy: Controversies, Alternatives and Solutions“



Voditeljica projekta Jelena Budak i suradnik Edo Rajh prisustvovali su Zajedničkoj završnoj konferenciji tri FP7 projekta SURPRISE, PRISMUS i PACT pod nazivom „Citizens' Perspectives on Surveillance, Security and Privacy: Controversies, Alternatives and Solutions“ koja je održana u Beču od 13. do 14. studenog 2014. godine. Sažetak rada pod nazivom „Citizens' Privacy Concern: Does National Culture Matter?“ koji su prezentirali na konferenciji objavljen je u knjizi sažetaka (Book of Abstracts).
 




Program konferencije 

Prezentacija rada „Citizens' Privacy Concern: Does National Culture Matter?“

 


5. regionalna konferencija Europske marketinške akademije (EMAC)


Dva člana PRICON-ova tima sudjelovala su na 5. regionalnoj konferenciji Europske marketinške akademije (EMAC), održanoj 25.-26. rujna 2014. na University of Economics u Katowicama, u Poljskoj. 

Regionalna konferencija EMAC-a inicijativa je započeta od strane grupe profesora iz Središnje i Istočne Europe kako bi se poticala istraživanja iz područja marketinga na tržištima koja prolaze kroz razdoblje tranzicije. Danas konferencija ima za cilj suočavanje s izazovom razvoja novih teorijskih koncepata i paradigmi, koji su rezultat novih i dinamičnih tržišnih promjena u cijelom svijetu. Okuplja znanstvenike i izvan Europe, pri čemu regionalni fokus konferencije postaje još značajniji u kontekstu globalizacije. Konferencija je odlična prilika za umrežavanje i poticanje suradnje između znanstvenika i praktičara iz različitih regija.   

Edo Rajh sudjelovao je s radom „The Use of Food-related Consumer Decision-Making Styles for Market Segmentation: The Case of Croatia“, kojeg je pripremio zajedno s koautorima Sunčanom Piri-Rajh i Ivanom-Damirom Anićem (također članom PRICON-ova tima).   

Vatroslav Škare sudjelovao je s dva rada: „How Far Away Is China? Comparing Young-Adults' Consumer Innovativeness and Consumer Ethnocentrism With The Western Balkans“ (s koautorima Matevžem Raškovićem, Zhonghui Ding, Đurđanom Ozretić Došen i Vesnom Žabkar), i „Museum Marketing and Virtual Museums in 21st Century: Can Museums Survive without it?“ (s koautorima Tanjom Komarac i Đurđanom Ozretić Došen).   

Više informacija o konferenciji: http://www.emacregional.ue.katowice.pl/





 

Ovaj rad je financirala Hrvatska zaklada za znanost projektom 7913.
Vrh